onsdag den 24. juli 2013

Dueodde Diner & Steakhouse lige ved Dueodde strand- Vudering og anmeldelse

For ikke så lang tid siden var jeg med min familie på Dueodde strand..Der var fantastisk, men hold da op..Jeg havde lige glemt hvorfor at de fleste lokale aldrig parkerer i den ende. Vi parkerede ved fyret og valgte den kuperet vej ned til vandet..puha det var hårdt, men død skægt at løbe og og ned af sandbakkerne med børnene. Bagefter spiste vi på Dueodde Diner og Steakhouse


Restauranten får mig til at tænke på Laura Ingalls og "Det lille hus på prærien" og da vi trådte ind blev vi mødt af en hyggelig "Wild West" stemning..Vi var 2 voksne og 2 børn, og vi valgte at sidde udenfor
Desværre så tror jeg  at tjenerne glemte os, for det endte med at vi sad en små 30 min. efter at vi havde fået menukortet, inden at min mad gik op i baren og bestilte..

Min søn spiste en gang Nachos med Kylling og ost..Det der skulle ha´ været sprøde Nachos, de var slatne og bløde (men kyllingen var lækker). Jeg selv bestilte en gang Barbecue spareribs, men de var desværre var tørre og der lå omkring 8 små grovkartofler (men de var lækkere), og som grøntsager fik jeg et salatblad og en skive appelsin..snøft, jeg som elsker grøntsager
Vores datter fik en fiskefilet, som var tør. Men min mand fik en lækker stor bøf, som dog var temmelig rød..men smagte lækkert. Jeg må nok indrømme at jeg var yderst skuffet efter den oplevelse..og det værste var da jeg gik på toilettet, så opdagede jeg at det var død snavset og der hang guirlander af spindelvæv..Føøøj, og så kom jeg til at tænke på hvordan rengøringen mon var i køkkenet?!.. Et er sikkert, jeg skal ALDRIG derned og spise igen..Havde jeg skulle give det sted kokkehuer/stjerner, så ville de maks få 1..og det var fordi at det var muligt at sidde udenfor ..For maden, det var bare ringe og betjeningen den var ikke eksisterende..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar