søndag den 1. september 2013

JOE AND THE JUICE på Vesterbrogade




                                                          (photo fra JOE AND THE JUICE - find en forretning nær dig)

Godt nok har JOE AND THE JUICE ikke altid haft den bedste omtale i nyhederne,men alligevel vovede vi os derind, for alle skal vel ha " a second chance". (og så har jeg altid kun fået lækkere juice og mad fra de to forretninger som jeg har besøgt)

Jeg fik en juice som hed et eller andet med "Hangover..." som bestod af mynte, hyldeblomst og æble. Den smagte fantastisk.. Som I sikkert allerede ved så kan man også få lækkere sandwich, milkshakes og kaffe.. Der var super hyggeligt, sofaerne var bløde og tjeneren/bartenderen var meget hjælpsom. Men vigtigst af alt, der var rent, både på bordene, sofaerne, væggene..Ja, jeg er måske lidt sippet, men jeg bryder mig ikke om at spise på en cafe hvor at der hænger guirlander af støv og spindelvæv..

Det er klart et sted som jeg vil anbefale, men husk at selv om juice er sundt, 
så indeholder de jo en del kalorier..

Klem fra HelseQvinden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar