lørdag den 7. september 2013

Madpakken - frokost eller hvad du nu end kalder det...

Har jeg ikke noget sundt og lækkert med i min madpakke, så går det galt. Jeg spiser det lyse usunde hvedebrød fra bagerne som mine kollegaer har med, og ikke kun en skive, niks, der ryger flere skiver ned. Derfor er det vigtigt for mig at medbringe noget sundt og mættende til frokost. Her er lidt inspiration, til hvad man kan putte i sin eller børnenes madpakke. Nu vil jeg smutte ned og træne, siden jeg ikke nåde det i går, for jeg var nemlig hos tandlægen, suk..
                                                                               (billedet er fra HER)

                                                                           (billedet er fra HER)

                                                                                       (billedet er fra HER)

                                                                              (billedet er fra HER)

                                                                                   (Billedet er fra HER)

God weekend 
xoxo/Klem fra Helse Qvinden






Ingen kommentarer:

Send en kommentar