onsdag den 6. november 2013

Nyt styrke og konditionsprogram

Jeg har fået et nyt program af min træner (søde Alexandra), for jeg var ved at køre surt i det gamle styrketræningsprogram. Men jeg er faktisk i tvivl om jeg overhovedet kan gå eller kravle om ad trapperne til vores soveværelse her om lidt. For mine lår føles som bly og er super tunge efter at jeg har lavet følgende øvelser:

15 min Opvarmning + sjippe (100 stk)

Hver af de følgende øvelser udføres ml 10-15 gange
-Walking Lounges 
-Lounges med vægt
-Bred squat med kettelbelt
-Mountain Climber
-Planke med spark skråt ud (Føj det er jo en ubehagelig øvelse)
-Planke med vug (Den er god)

Sjippe med knæløft- høje
Push-ups
2 x maveøvelser (crunches lige+ skrå)

og nogle enkelte andre øvelser (Bækkenløft på bold+ Back extensions på bold)

Dette udføres som cirkeltræning i alt 3 omgange

Sådan havde jeg det, da jeg gik hjemme...

Men jeg må nok indrømme at jeg tænker på at bruge disse øvelser i et 2 dages splitprogram, dette kan så være legday
Nu vil jeg kravle op i seng, men hvordan jeg kommer ned i morgen, det tør jeg slet ikke tænke på
Klem fra HelseQvinden



Ingen kommentarer:

Send en kommentar