tirsdag den 1. oktober 2013

Dagens madbilleder - Hvad jeg har spist på 1 dag

Eller måske skulle der havde stået "Hvad jeg spiste i går". For det er det. Jeg havde en del papirarbejde/varebestillinger, som jeg lavede hjemme, så derfor var det lige muligt at lave en hurtigt skål suppe til frokost med en rest kylling fra dagen før




Morgenmad
Havregryn med æble, banan og 2 strøg HUSK Psyllium
Frokost
Spidskålsuppe med kartofler, kylling, gulerod og porrer 
Mellemmåltid
1 stort æble fra svigermors/-fars have
Aftensmad
Burger med bornholmsk oksekød, salat, tomat, agurk, ketchup og "burgerboller" 
lavet af rodfrugter og æggehvide 
Aften Snack
2 friske figner og 1 kop lakridsthe

Jeg har ca spist 1500 kcal den dag, hvilket fungerer fint for mig. For spiser jeg mindre, så bliver jeg død træt, vildt gnaven, og tænker kun på mad, og det gider jeg altså ikke...

***

Nu vil jeg smutte op i seng, så jeg er frisk til træning i morgen..Husker du din daglige motion, eller er du en "Sofakartoffel", som jeg var engang..hehe
 Klem fra Helse Qvinden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar